close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הטבות אוכל לעובדים- הדרך לגייס עובדים איכותיים

מערכת שורשב ניסן, תשעט07/04/2019

כל מי שניהל או מנהל עסק, כל מי שעבד או עובד בגיוס עובדים, יודע שלא קל למצוא ולגייס עובדים איכותיים ולהצליח לשמור עליהם הרבה זמן, על כן צריך לחפש כל הזמן דרכים ושיטת כיצד לעשות זאת

תגיות:
שוק העבודה נמצא במצב מאוד בעייתי. מצד אחד, יש לעובדים לא מעט אפשרויות, בוודאי לעובדים איכותיים. הם יכולים לבחור לעבוד בארץ, במקרים מסוימים הם יכולים לבחור ולעבוד עם חברות מחו"ל, חלקם
כמובן יכולים לצאת לדרך עצמאית ועוד. יש תחומים בהם התחרות היא קשה מאוד, יש תחומים בהם התחרות פחות קשה, אך בכל מקרה בשביל למצוא עובדים איכותיים צריך לעבוד קשה, ואחת כמה וכמה בשביל לשמור עליהם.

בשביל לגייס עובדים איכותיים, צריך מן הסתם להציע להם הצעות שיגרמו להם לרצות להצטרף לעסק. באופן טבעי, הדרך הקלה והטובה לעשות זאת היא באמצעות תגמול טוב, קרי שכר גבוה, כמו כן, אפשר לעשות את זה באמצעות אופציות שונות לקידום, תנאים סוציאליים ברמה גבוהה, וכן באמצעות הטבות שונות.

הטבות אוכל לעובדים נחשבת לאחת ההטבות הפופולאריות בקרב מקומות עבודה. מדובר על הטבה שמאפשרת לעובד לאכול במסעדות ובתי קפה שונים על חשבון העסק, מדי יום, באמצעות כרטיס אוכל שמתפקד על תקן כרטיס אשראי שיש עליו סכום כסף מסוים. כך יכול העובד לאכול מדי יום בחוץ מבלי לשלם על כך, הוא לא צריך להכין לעצמו אוכל ולהביא אותו לעבודה.

מדוע משתלם להציע לעובדים חדשים הטבות אוכל?
ישנן, מן הסתם, דרכים שונות כיצד לגייס עובדים איכותיים, ישנן הטבות שונות שאנחנו יכולים להציע להם. העניין הוא, שאנחנו צריכים לחשוב על העניין בשני מובנים, הראשון, האם זה משתלם לנו כלכלית לאורך זמן, השני, האם זה באמת ישפיע על העובד, האם באמת זה ימשוך אותו לרצות ולעבוד אצלנו.

לגבי הנקודה הראשונה, הטבות אוכל לעובדים יכולה להיות דרך מאוד נוחה וזולה עבורנו, בוודאי אם אנחנו בוחנים הטבות אחרות, שנחשבות יקרות יותר או אפילו תנאי שכר גבוהים, שמן הסתם יעלו לנו יותר.

לגבי הנקודה השנייה, עלינו לקחת בחשבון שהעובדים יקבלו בלא מעט מקומות הצעות דומות לשלנו, ולכן אנחנו צריכים לבנות להם חבילת הטבות, הטבות אוכל עלולות שלא להספיק בתחומים שונים, אך אם אנחנו נדע לבנות להם תוכניות שלמות, זה בהחלט יכול להשתלם להם וזה ימשוך אותם לרצות לעבוד אצלנו.

כיצד אנחנו יכולים לעשות את זה נכון
על מנת לגייס עובדים איכותיים ולהשתמש בהטבות אוכל לשם כך, אזי שאנחנו צריכים גם לחתום על החברה הנכונה שתספק לנו כרטיסי אוכל איכותיים, גם להציג את הנושא באופן ייחודי ומשתלם, וכן, כאמור, עלינו לחשוב על הטבות נוספות שאנחנו יכולים לספק, בין אם זה בשכר, תנאים או כל דבר אחר, שימשוך אלינו עובדים איכותיים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה